2009/12/16

Decision MADE..here is the new MO!

MO:

Dear MOJO-readers...Remember the question I had on Monday? The decision I wanted to make? Well. Here´s The Question: What will I do to my HAIR? (It just keeps on falling out in droves after the pregnancy...)
Here´s The Answer: Cut it short!
It might seem very straight forward, but all of you women who have gone from LOOONG to SHOOORT in one go, know what I mean when I say that I went "yes, no, yes, no, yes, no, yes, no..." about a zillion times before I made my mind up. What finally tipped the scales was yesterday morning when I went: "Robin? What´s that you´ve got in your mouth?" and then had to puuuuuuuuuuuull a looooong strand of black hair from his (probably) stomach/throat....

My heart reached almost MAXIMUM level as I walked to my hairdresses at 3pm this afternoon....

Here is the result (and bear with me, the "after" pictures are taken tonight, straight tafter 2 classes, a quick shower, no styling products and with make up half way on and half way off my face...)




2h before - at 1pm today...

30min ago.

I´ll try and give you a better headshot tomorrow, but here´s for now... :)


.

16 comments:

Magnus said...

Pudding! Less is more:)

mojo said...

TACK, Magnus!

Jag har ju inte fattat det förrän nu, utan alltid trott att "more is more"...damn.

Fredag?

Kramar
Mo

Anonymous said...

Annie came out all excited from spinning, today. Class was great (as always) AND Mo looked fantastic in her new hair style!! I guess these teenagers know what they are talking about....
Sorry I missed my fave spinning class tonight. Wasn't feeling that good.
See you next time, Annika V

mojo said...

Ohhh, Annika!
Missed you MUCH tonight!!!
Get well soooooon, beautiful woman.

Love & Hugs
Mo

pete* said...

You mean that was it?...the big decision?

Actually, it looks pretty good...looks like you made the right decision after all :)
p3te*

mojo said...

Pete,
you´re a sweetheart, thanks! :)

(It was ONE of the big decisions...more is to come, I promise!)

Love
Mo

Jessica Clarén said...

Sååå snyggt stumpan! :)

KRAMAR + kärlek
Jessic

mojo said...

Ahh, tack Jessica!

Kramar & Love tillbaks,
Mo

Helena said...

Men SHIT vad snyggt! Trodde inte att du kunde bli hetare, men oj vad fel jag hade! Så rätt beslut MO! :)

mojo said...

Wow, tack Helena!
Vilken beslutsvånda jag hade, men det känns så rätt! :)

Kramar
Mo

Camilla Porsman said...

Jättesnyggt ju! Jag är avis, jag vill också kunna fatta sådana beslut (och som en-gång-i-tiden-väldigt-långhårig så fattar jag att det var ett stort beslut dessutom). Kram!

mojo said...

Hej Camilla!
TACK!
Jag är så glad att jag bestämde mig för att köra tillslut, speciellt när jag imorse bara behövde föna håret upp och ned i mindre än 5min för att få det torrt (minst 10min med det långa håret...)! Härligt nu i vintertider. :)

Hoppas du mår finfint!

Kramar
Mo

Tobias said...

Well done Monika! Såg fantastiskt bra ut! ;-) Och av din energi att däma så var det det enda rätta belutet....!

Och nog tyckte jag att hornen stack fram lite mer under den korta frisyren! Jag vet att dem finns där! haha

mojo said...

Damn, det var ju det jag var rädd för! (Att hornen skulle synas tydligare med kortare hår!...) :)
Tack Tobbe, härligt jobbat!
Ses innan jul hoppas jag? Spin/KB måndag och yoga den 23:e var det väl??

Kramar
Mo

susanita said...

men shit, vad snyggo du blev i nya frippen! Passar dig hur bra som helst, men det är väl som man säger: allt klär en skönhet.
Ha en skön helg.
kramar från oss

mojo said...

Bugar och bockar, Sus! :)
Ha en underbar helg - hoppas att prinsessan mår bra?

Kramar
Mo