2009/12/29

Training Goals for 2010. Part 2.


MO:
More yoga. M.O.R.E Y.O.G.A.
End of story.

.

4 comments:

Erika said...

Det är ett av mina mål också!

Och precis den positionen har jag börjat öva på så smått, går sådär men under 2010 ska jag klara det... =)

Gott nytt år!
Kram
Erika

mojo said...

Härligt Erika!
Då hoppas jag att vi ses fler gånger under 2010. :)

Gott Nytt träningsår till dig!

Kramar
Mo

Jenny said...

Vilket bra mål! :)
Jag tänkte faktiskt på dig idag när jag fick den värsta starten på en klass någonsin, jag tänkte på hur lugn och trygg du alltid verkar vara och så försökte jag känna det själv. Det gick ganska bra... :)
Kram

mojo said...

Tack härliga Jenny,
ja, vi har alla de där "speciella" dagarna...och även om man inte KÄNNER sig i kontroll (PANIK-VAD-I-HELA-VÄRLDEN-GÖR-JAG-NU???!!!) så kan man ibland "lura" sig själv att behålla lugnet, bara genom att agera filbunke...
Annars funkar ett garv bra också!:)

Nyårskramar
Mo