2009/10/08

Try RUFFIE Training Saturday 7 November

Not to be missed: Usama & Musse in Gothenburg November 7

MO:

Ruffie Training 7 November, 15.00 at Gymnasium SISJÖN

Otroligt tuff och kul träning för dig som söker nya utmaningar!

Vad är Ruffie?
Funktionell styrke- och uthållighetsbaserad träning som består av kamprelaterade parövningar. Du behöver ingen förkunskap. Bara vilja.

Varför ska jag träna Ruffie?
För att när du kämpar med och emot en träningspartner presterar du mer. Du är så upptagen av din "sparring"-partner att du inte ens hinner tänka på att du tränar, istället kommer du fokusera på uppgiften. Du får en mer funktionell och användbar styrka.

Kommer jag slåss för mitt liv?
Nej. Faktum är att du kommer inte att slåss alls.

En träningsmetod framtagen av Usama Aziz och Musse Hasselvall. Tillsammans har de tränat längre än du levt.

.

1 comment:

Magnus said...

Oj, det ser ju coolt ut. Jag byter genast ämne dock. Kom och tänka på dig när jag såg denna- du kanske har sett den innan.. Babies och Beyonce på en gång- det borde vara din grej:)

Ses imorgon! Kram

http://www.youtube.com/watch?v=ikTxfIDYx6Q