2010/03/27

Sportlife Rocks!

MO:
Oh,yes they did! Thanks Pontus, Johan, Johanna, Maria, Therese & Anders for your support!
Robert - get better soon!

Titti & Agneta, glad I got to wake u up Saturday morning!

Inger, Anna-Maria & Kristin - great job, as always - 300 instructors under one roof, RESPECT!!! :)
Jim, Emil, Åsa & Katta Å, I hope you all have fab classes, sorry I couldn´t stay longer.
Linnéa, lovely to see you for 5 seconds. :)



Indoor walking


Anders and Titti to his left


Fab Therese Popristov


Blogger Emil & a very sweaty me (after 1 kettlebell class and 1 spinning class)


7 comments:

soffan said...

Skoj! Jag vill också vara med... Får väl söka jobb på Sportlife när jag flyttar norrut, eller när det expanderar söderut ;).

mojo said...

Soffan: De är grymt duktiga och ett härligt gäng!

Kram
Mo

NEA said...

Ja, vad vore inte dagen utan en 5 sekunders date på parkeringen! :) Hann ju aldrig prata mer med dig men jag var ute i Sisjön (tack för inviten) för någon helg sen och testade er HotYoga. Lovely!

mojo said...

Linnéa: "Bättre än date på parkeringen än..." :))
Hoppas att du hade en finfin dag.
Nästa gång får du komma och hälsa på hos mig någon måndag! :)
Kramar
Mo

J said...

Tack själv för en grym klass MO :)
*kram kram

Anders said...

Tack själv, du fick mig att pressa mig mer än jag trodde jag var kapabel till just då. Toksliten i kroppen och var knappt i närheten av 87% andra backen. Sen sista 2 minutrarna hände nått, hornen kom fram och jag pressade upp till 94% hela sista låten. Så tack. :-) Synd att du inte kunde stana, hade gärna bollat lite idéer, då vi har en söndagskombo på gång, först min cykel och kettlebell, sen lägger vi på en yoga på det. :-)

mojo said...

Grymt bra jobbat, Anders!!!

Kontakta mig gärna så kan vi bolla idéer kring er klass - låter jättekul!

Glad Påsk,

Kram
Mo