2010/11/16

Indecisive?!

4 comments:

Träningsglädje said...

intressanta tankar. jag tror helt och fullt på magkänslan - och att följa den i de flesta beslut. men också inse när det är "latmasken" som pratar, när det är samvetet som pratar och när det faktiskt är kroppen (dvs magen) som pratar.

mojo said...

Åh vad härligt att höra!
Visst VILL man tro på magkänslan - men sen har du ju helt rätt att det svåra är insikten!

För mig blir jag bättre på att veta skillnaden ju mer yoga jag gör :)
Hur leker din yoga missis?
Kramar Jo

Träningsglädje said...

jorå, vi känner lite hatkärlek till varandra - men bara det är ett framsteg. jag är fullt medveten om allt det bra med yoga, och jag kan längta efter yoga och tycker att det är fantastiskt efteråt - men jag vill ju tycka att det är lika fantastiskt underbart under själva yogapasset också...

mojo said...

Hahaha

Ja jag har varit där!
För mig var det när jag hittade hem till rätt lärare som jag började NJUTA rakt igenom!

Keep up the Spirit!

Jag ska leka med min FAVVIS lärare från NYC nu Wiiiiiiii

Kramar Jo