2010/11/08

October in Pics :)

BIG THANKS to ALL that have come in my way the last month :)

I feel like I haven't been able to put it all down in words so here are some points and pics to let you know what's been happening, what feeling's in flow and places to go :)

From Present to Past :)


Finally - enjoying ghte Swedish Fall - I LOVE IT! A walk in Örkelljunga after the HIGH of THE CONVENTION - Thank you everybody Malin/Nils/Fatou and YOU THE amazing participants - 70 people in HOT MOJO Wow!! And lots of you flowing in Caramel Core :)


The BEACH in Monte Gordo - Cecilia and Sofia my Co-workers - Such powerful and yet feminine women!!! LOVE U
And again - U - All of YOU who made the week!!!

That includes these guys - when they didn't have IMPORTANT meetings evolving their company EWC - they gave 100% in all the classes - coaching, FreePower, AfroPower, Yoga - U name it! If you want to create an event/show your product THESE are the guys to talk to!!!
Talk about WARRIORS with sand in their hair! Again SO MUCH LOVE!

Who knew that HAIRDRESSERS were THIS MAGICAL!!!
What a week in Belek Turkey - ALL IN!!!

The UP side of working here was 1: THE MAKE OVER 2: Being able to bring MOM :)

Surrounded by Beauty!!!

I can't believe it's just been 1 year!!! I feel more in love than ever and yet I feel so comfortable and safe with him :)

My WARRIOR - went from speedylee in the competition on the beach...

to close to death in just a couple of hours :( How can it hurt so much to see someone else hurt. At that point I wished that i could take his place so that he could have at least an hour without fever...





Now we're in the month of November!
David - THE SUPERMAN is soon coming :)
JIRA is developing into an AB :) Yeahhhh!
A DVD is coming up :)
Yesterday I got a personal e-mail from Ana Forrest that made me cry :)
And so much MORE!!!

I am TRULY LIVING MY DREAM

LOVE Jo




6 comments:

Träningsglädje said...

härliga bilder - och vad SNYGG du blev i håret!! hoppas november blir lika bra, om än lite kallare...

mojo said...

TACK Vackra DU!!

Ja vilken lyx med make over - nu fattar man alla i TV som konstant går runt och blir så fixade - att du måste få lite ångest när dom då INTE har någon som fixar dem...

+ Så härligt att se dig en SNABBIS i lördags :)
Tråkigt med dina höfter - höra bara av dig om du vill komma o YOGA :)
Jo

Anna Inga konstigheter said...

Jo jo jo!! Din mamma är så vacker!!!!
jag fattar ju vart du har fått din underbara lyster ifrån!
Jag måste komma och Yoga lite hos dig och få lite Johanna magi!
Ps. Jag och min moster var och fikade för ett tagsedan och pratade träning....Hon har tränat på hagabadet en massa år... men är nu på ett annat ställe...hon sa.. jag kommer ihåg för jätte längesedan var jag på Yoga på hagabadet och jag har aldrig varit med om ngt liknade... Tjejen som hade det.. Johanna tror jag hon hette.. var helt fantastisk! och att jag kommer ihåg hennes namn är för att hon var helt fantastisk! man blev helt fängslad av hela henne!
MEN FÖRFASEN! Jag känner ju henne :-) det är ju du!!! hahahhaha
Så nu vet du det skönaböna!!!
Puss från din gamle kollega på Gymnasium.. Anna :-)

mojo said...

Åh ANNA!!!
Snacka om att lägga sparkels and sprinkels på min dag :)
wwwiiiiii

Att energi kan gå igenom så i skriven text!!!

För bövelen - KOM!!!

När du vill! Vilken klass du vill - BE MY GUEST!

Längtar efter DIN bus i ögat (tänker ofta på dig u know)

Snygging

Puss Jo

(ska hälsa mamma - hon kommer dansa :)

Anna Tanbäck said...

Hahahhah Fina JO!
ÅÅÅÅåååååå du e så toppen!!! jag kommer så gärna och testar!!! TACK :-)
Ja hälsa din mamma! Jag menar vart enda ord! :-)
KRAM!

mojo said...

Mamma TRILLADE av stolen hihihhi

Underbart att kärlke kan spridas SÅ snabbt!!!

Ses snart på mattan då ;)
Bara slå ett sma när du är redo :)

Jo