2009/01/27

MOJO salutes....

Mo:

Only 3 days to go to this year´s NIKE Stockholm event!

OHHH YEEEAHH!


While we´re counting the days, please, please check out our beautiful, stunning friend:

"E-LOIN" at Stadium.se - maybe you have seen her already on TV?...or gracing huge posters in a Stadium shop near you?



Let me tell you something - if my body looks half as good as Elaine´s after giving birth to ONE child, I´ll be counting myself sooooo lucky. (E has got 2 beautiful boys).

Go Elaine, beautiful woman! - MOJO salutes you!


.

3 comments:

Anna said...

Ååå, jag kan inte fatta att jag missar det största träningseventet på hela året... Huuur ska jag stå ut att inte vara där i helgen!? Nästa år MÅSTE jag vara frisk! Får man kanske komma och titta på någon klass i stora salen tro..? Skulle vara så nice att känna lite inspiration och träningslust igen :)

mojo said...

Mina, KOM och bli inspirerad!

Stora Salen kan man se från caféterian och där kan man ta en fika samtidigt som man ser på fantastiska klasser!

In genom stora entrén och till vänster...

Kramar
Mo

Anonymous said...

JAAA! Kom o FIKA!
Jag fick faktiskt min första FIKA coachning på NIKE konventet!

MAn kan läsa om det i början av blogen, för ungefär 1 år sedan faktiskt !!

Så JA, kom o FIKA o Inspireras och säg HEJ!

Kramar
Jo