2009/01/20

TIGER on Acid day 2:

Efter VIPASSANA helgen känner jag mig som en duracell kanin (med rädsla över att jag kanske kommer krascha mot slutet, men jag kan inte dämpa det... är så påfylld efter 4 dagars tystnad/stillhet att det är helt otroligt!!!).

Underbar meditation i morse med FULL klass! WOW! Det måste betyda något, kanske är Gbg och "Fitness branschen" redo att ta nästa steg?!

Jag ville bara sitta kvar, 30min kändes som en flugskit i rymden!


And it just keeps on coming! T. ex:
  • Idrottsgalan igår på SVT, wow jag satt och hoppade, ryste, grät i soffan!
  • OBAMA OBAMA OBAMA hela USA skakar rumpa så det vibrerar under mina fötter här i HAGA!
Om du oxå har Bombastiskt mycket energi, eller vill få så kommer här ett erbjudande:




ÖPPET HUS 19-25 Januari på alla Sportlife Anläggningar i Göteborg!

I veckan kan DU träna gratis och testa alla grymma gym/grupptränings pass.

T ex. BODYJAM Ons kl 1700 och BODYBALANCE kl 1815 på EXCLUSIVE med mig JO!

BODYJAM är en grymt rolig dansklass där vi hinner smaka på många olika stilar och energinivåer!

BODYBALANCE ligger mig så varmt om hjärtat! En underbar mix av yoga, tai chi och pilates. (Det var faktiskt den först YOGAN som jag någonsin kom i kontakt med !)

Exclusive är en supermysig anläggning med underbar personal. Känner mig alltid så välkommen när jag kommer till jobbet :) Sen finns det sköna massage stolar och vattensängar att chilla i .... mmm! (Tänk om man kunde få sitta i en sådan på VIPASSANA :)

Hoppas vi ses i veckan!


OM SHANTI Jo

No comments: