2008/11/30

KÄRLEK

Första advent och vårt första ljus är tänt.... ladidadida!
Eller hur går den nu?!


SVENSKA, sorry guys, I just have to!

Ibland blir jag så fylld av KÄRLEK att det känns som om jag ska SPRICKA!



  • Jag har VÄRLDENS skönaste, vackraste, roligaste FAMILJ

  • BLÅBÄR i Sthlm, jag DÖR! Helt fantastiskt, ni räddade min dag!

  • Min bästa vän har gift sig, han som aldrig tänkte/ville gifta sig :)

  • Så grymma vänner som jag kan levlla med... läs SOY's blogg om HUNGER!

  • GÖTEBORG...åh, Järntorget, jag ÄLSKAR att komma hem!

  • Att få DANSA med Grymma Jammers som ger järnet, wow, you fill me up!

  • JUL, JUL Strålande JUL! Oh NEJ, jag tänker INTE vara en av dom som: Åh, GUD vad snabbt tiden går, läskigt, redan jul....bla bla bla, stress bla bla bla... Jag tänker NJUTA varje sekund. Jag har redan ätit en lussebulle, pepparkakor, köpt tio sorters glögg och lyssnat på julmusik (jag skutta fram på sthlms gator när jag hörde "nu nu e de jul igen" ohhh, orgasm....!)

Nu jäklar DECEMBER, watch out! Jag kom just hem från en helg i tre städer; work, work, work och jag är så FYLLD att bjällerklang klockorna stannar!


JO


No comments: