2008/04/08

Saker jag HATAR


  1. Att slänga SOPOR
  2. Att sätta i NY soppåse
  3. Att sätta fram nytt toapapper
  4. Att KÖPA toapapper
  5. Att vara FÖR tidig
  6. Att inte få som jag vill
  7. Att springa ner för trappor (upp också) (jag missar alltid minst ett steg)
  8. Att prata för länge i telefon
  9. Att bli hungrig PRECIS innan man ska gå o lägga sig
  10. Gå ut o springa o Ipoden DÖR
  11. Att rengöra min JOSpress
  12. Att "vänta" in sms
  13. Folk som RÖKER framför en på gatan
  14. Folk som inte kan bestämma vilken sida av en de ska gå förbi på
  15. Att förlora
  16. Att gå till tandläkaren
  17. Att bli missförståd
  18. Att skriva Fakturor
  19. STAVNING
  20. Explosiv träning (för att jag inte är bra på det)
  21. Att bo långt ifrån mamma
  22. Osköna trosor
  23. BH
  24. Gå på dåliga gruppträningsklasser
  25. Personer som säger åt mig att något är OMÖJLIGT!

Sweet Dreams JO

2 comments:

Anonymous said...

känns det liiiiiiiite bättre så här i efterhand jo?

ps. nu finns det en länk till mojo lifestyle på min blogg. hälsa mo och gratta till fint avslutad graviditet. :-)ds

mojo said...

Thanks, Navid! It was hard work and stessful, but someone had to do it.

I´m glad it was sis. :))

Mo