2008/04/27

Vad gör man med en söndagsmorgon...



På 7e dagen vilade GUD!


Jag klarar mig med VÄLDIGT lite sömn, jag kör på gärnet i veckorna, jobbar sena kväller, går upp tidiga mornar. Till och med extra tidigt för att hinna med meditaion och uppvärmining innan mina pass. Varför kan man undra?! Jo, för att jag ÄLSKAR det!

MEN..för att hålla i längden så ger jag mig en dag i veckan (försöker, men på senaste tiden har det tyvärr bara blivit varannan v, oops) då jag inte gör någonting, jag menar INGET!

I lördags låg jag i sängen till kl 1700! Till slut var jag så hungrig att jag var tvungen att gå upp o äta frukost (kan man fortf kalla det frukost då?). Sen gick jag o la mig igen!
När jag var sambo så tyckte min respektive att detta var vansinne o jag förstår honom för jag ger mig inte många "lediga" dagar o när dessa väl kom så var jag som en kokt grönsak! Men allt jag kunde säga var:

PÅ 7DE DAGEN VILADE GUD


Idag är det söndag och jag sköt som en raket ur sängen, drack aloe vera, mediterade 60min, satte på mig mina älskade NIKE FREE med NIKE+ installerad och Ipoden på Shuffel gav jag mig ut på en lång upptäcksfärd i skogen. O gissa vilken låt som poppar upp...

MARE MARE, vad gör man med en söndagsmorgon... (hittade tyvärr inte MARE MARE på YouTube, men denna gör ju en lika glad! Sa jag att Niklas Strömstedt var min första idol, tillika förälskelse?! Jajamensan, det står jag för!)


Har man FLOW då eller har man FLOW?!

Idag är en bra dag

GOD IS BACK


No comments: