2008/02/22

TGIF



I' m lovin it, la la la lovin it!
Started the day with a fresh walk in the woods (slottsskogen:) and an amazing breakfast that is not of this world, R u ready?


PLEASURE
  • Blötlägg 1dl bovete, lite russin och katrinplommon, en näven nötter på kvällen innan du lägger dig.
  • Skölj av på morgonen och blanda i din favorit skål med:
  • 1 gul kiwi
  • 1 näven blåbär/hallon/eller passionsfrukt
  • 1/4 granatäpple
  • 1 msk linfröolja
  • 1 dl ekologisk yoghurt (soya e gott o proteinrikt)
  • Sprinkla över en mix av linfrö, pumpafrö och solroskärnor (köp färdig eller mortla själv o ha i kylen)
  • Ringla över Akacia Honung och goji bär!

Till det äter jag ett kokt ekologiskt ägg, dricker färsk jos (apelsin, morot, äpple, ingefära) med Super Greens och avslutar med en god hemagjord espresso!

Med denna kickstart överlever man Göteborgs sneda evigt piskande skyfall!! Och jag lovar att det tar max 6min att tillaga!


After a start like nothing could stop my Mac and me! We were fierce!
At noon I went to Hagabadet to work some more and joined Daniel for some heavy BP and delicious lunch.
I know, it sounds to good to be true but then I had a facial and massage for 3 hours with THE WORLDS BEST skin therapist, God Dam it Affi, u rock!

Did some shopping at EkoStore and now, after having skipped around the streets of Gbg (the storm is wicked 2day, hihi) I'm meeting a fab woman for dinner and drinks at Kafé Japan!


Why?



Because I'm worth it!

1 comment:

Slow-Eva said...

Som den fanatiska frukostätare jag är måste jag säga att det där lät som en fantastisk start på dagen!