2008/05/25

Jag åt för mycket socker o nu kan jag inte sova....

















Jo: Just hemkommen från ÅRE. Eller nej, nu ljög jag! Jag kom hem för någon timma sen men jag handlade mentos på flygplatsen och choklad o nu kan jag inte sova för jag är hög på socker. För 1,5 timmar sedan kunde jag knappt hålla ögonlocken uppe. TYPISKT!


ÅRE var mäktigt, jag ska berätta allt om det...snart... (bara för att man har en socker high så innebär det tyvärr inte att man blir produktiv).


Mina magmuskler pratar med mig. I fredags testede de ett nytt redskap i 2min o det känns än idag som om jag har förlöst tvillingar via kjejsarsnitt! Jag har med mig detta monster hem och jag kommer tortera mina PT kunder med det.... oj oj oj!


Nu är planen att försöka natta mig själv (jag har tyvärr inte min Mango här som är absolut bäst på det. Han nattade mig i en månad i Venice, CA!) Så jag ska nu själv börja låta ögonmasken glida ner, gå lite långsammare, tänka långsammare, sakta ner, dra täcket över huvudet o börja låtsas gäspa.


IF YOU CAN'T MAKE IT.... FAKE IT


Imorgon lyder jag dessa kloka snubbar/snubbinnor:

"Förmågan att vara overksam förutsätter... en stark känsla av att ha en egen identitet" - Robert Louis Stevenson

"Det är i sin njutning som människan verkligen lever, det är ur sin sysslolöshet som hon skapa jagets sanna substans" - Agnes Repplier


No comments: